2010/12/23

Mini jul med Familjen soon (:

Snart blire att ha mini jul med familjen mysigt ( ;
Idag har jag bara städat och pratat med sötnosen sen gjort om en bild<33
Bilden kommer här nere sen när inlägget är klart , (:
Imon är det julafton , många vet inte vad julen betyder på redigt det är inte många som tar julen på allvar heller men jul är den näst viktigaste dagen på hela året i den kristna religionen , det är väntan på guds son han som vill vara som oss . Man väntar på att han ska komma en dag kanske han kommer igen det vet man aldrig ; )
Den viktigaste dagen på året är påsken i den kristna religionen då asså.


Men nu orkar jag tyvärr inte prata mer om gud eller jesus .

Hoppas ni har haft det en kanon dag så hörs vi imon ;)

http://nattafoto.webblogg.se/

Här är bilden jag gjorde om 
för en liten stund sen =) 

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. BALLEN SOM SPRUTA!!!!!!23 december 2010 kl. 13:39

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Åhh vad gullig du är :D<3
    Hihihi God jul på dig!! :)
    Så sant, påsken är den viktigaste dagen på året inom den kristna tron.
    Den dagen då Jesus dog på korset för våra synders skull...

    Julen är den näst viktigaste dagen, den dagen då man väntar på att Guds son ska födas....

    Okej nu känner jag att jag överdriver lite här xD
    HA DET BRA!! :)

    FIN BLOGG! :)

    SvaraRadera
  6. då var det dags för tävlingen om priset du ville vinna! :D --> elinals.blogg.se <--

    SvaraRadera

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen