2011/03/23

11 månader

I dag har det gått 11 månader sen du försvann från mig det känns än jag kommer ihåg dagen som om det var igår . jag kom ihåg att solen var högt på himlen den dagen ( för snart ett år sedan) jag satt och hade kemi prov sen så kom det ett sms till min mobil från dig där det stog att du var på väg bort , bort från mig o alla .. Mina ögon fylldes av tårar jag sprang ut ur kemi salen och in på en toalett och där rann tår efter tår .. Det jobbigaste var att vi var världens ovänner då .. Snart ett år utan dej det känns hemskt jag vill kunna gråta ut på din axel som innan jag vill kunna få dina råd även om du suger .. Jag vill höra dig andas höra dina hjärtslag igen ..
Även om jag är flera mil ifrån dig så kommer jag alltid att stå vid din sida hand i hand .. Våra minnen kommer jag aldrig att glömma även om jorden går under så kommer minnerna att finnas kvar inom mig ..

Jag älskar dig & saknar dig älskade syster <3

Sandra kom hem en dag eller två bara för att säga hej snälla ..

















1 kommentar:

  1. asså tjejen du anar inte hur mycket jag sakanar dig.. sitter och seriöst storbölar nu.. men det e skönt att vi e vänner. syster jag älskar dig över allt annat <3
    jag kommer hem en vacker dag.. det lovar jag dig <3

    SvaraRadera

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen