2011/03/18

i hate this ..

Är så trött på att finnas för folk hela tiden för att få dom att må bra ?
Ha man problem visst det är roligt att så många litar på mig och vill ha mina råd om saker och ting ..
Jag är trött på det nu ..
Jag orkar inte vara den som man kan gå till hela tiden om han behöver hjälp jag orkar inte ställa upp hela tiden.
Jag har också kännslor och massa annat som jag skulle vilja prata med någon om men det finns ingen som förstår mig ingen förstår mitt språkjag säger det på ..
Jag kämpar för att alla ska må bra och bli så lyckliga som möjligt men det är inte så jävla enkelt ..


För en liten stund sen trodde jag på dig , mig & oss men det var visst helt fel .. 


Är det jag gör verkligen rätt ? 


Jag vet knappt vem jag själv är längre ... 


Jag vill bara se dej le en sista gång innan jag , du , vi tar förväl för evigt för vi kan inte fortsätta så här.. 




Förlåt om saker gick ut här men jag behövde verkligen skriva av mig bara säga allt jag verkligen kände .. 
Hoppas ni förstår .. 


Puss&Kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen