2011/03/22

i miss your smile on your face

En ända stor lögn kan ändra precis allt .

hm.

så mycket tankar om tre personer ..
men men dom försvinner säkert med tiden ..

imon kommer min fina kaisa till skolan igen helt underbart har så mycket att säga den lilla människan (:

har kollat film hela dagen det är mitt nya liv av alla liv jag har ..

Ni säger att jag måste ändra mig för ni tror det är det ända sättet för mig själv att må bra men ni har så fel , och jag kommer inte ändra mig själv för jag är nöjd med den människan jag är nu :)

I not miss you I just miss that we have .... 




You say forever and always .. 

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag kan hjälpa dig med din blogg så du kan tjäna pengar på att blogga! Lägg till mig på msn oskiii@live.se så kan jag fixa en tjänst som hetet adword till dig! Hör av dig idag! :)

    Mvh
    oscar
    oskiii@live.se

    SvaraRadera

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen