2011/03/03

man måste lära sig att släppa taget även om det är svårt ..

Jag saknar inte dej , jag saknar den du var .
Jag saknar den som alltid låg men nu ser jag knappt ditt leende mer .
Jag ser knappt dej mer du är som borta liksom som luft ..
Haha, minnen finns låtar finns som var ''våra'' ;p .
Haha om du läser detta kommer du ihåg vattenfall ?! hahah aja ..

Hoppas du har det bra :)

Och du vet vem du är om du läser detta =)

inga from sweden ,
hah kom ihåg 
när vi dampade te den ;P 

ser du stjärnan i det blå, 
vi gick alltid runt och sjöng den sjukt kul.

min lilla prinsessa, 


Några låtar som vi brukade lyssna på.. 
Minnen kommer upp när man lyssnar på dom . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen