2011/03/17

år & dag

Har inte bloggat på år & dag nu känns det som .
Så nu tyckte jag att jag kunde slänga in ett litet inlägg ..
Hmm . vet inte redigt vad jag ska skriva bara ..
I dag har jag vart i skolan och var även kvar på så kallad läxhjälp så jobbade ännu mer med matten .
På matte lektionen så jobbade jag femton uppgifter alltså 1-15 a,b,c & ibland d . så ganska mycket ..
Sen på läxhjälpen orkade jag inte göra mer än tre tal .. så jag satt vid facebook typ hela den tiden ..
Imon är det fredag :D vilket innebär sjukt kul :D
Älskar fredagar händer så mycket skoj då , ska se om jag kan träffa sara (: annars får jag väl ta och träffa henne på söndag (:
Men nu ska jag dra , Ha det bäst mina underbara läsare =) <3





Kaisa Jaktlund min ängel<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen