2011/03/05

match i går

Hejjhopp !

igår spelade vi match , gick kanon =)
Gjorde två mål bääm =D

Så man var hemma mitt i natten vi spelade i mariannelund :P

vi vann med 10-2

På vägen hem stannade vi i vetlanda på donken , och harregud asså det var poliser & väktare där och polisen sökte igenom hela donken sjukt läskigt sen så kom vi ut därifrån och då var det polis bilar utan för ;o
fan läskigt sen åkte man hem , gick och la mig så jag somnade , sen så idag så kollade jag på mina små syskon som var fett grymma Frida gjorde fyra mål helt grymt (: dom vann en och förlorade en men dom är grymt duktiga (=

Sen i efter middag blir det att dra te haga hallen och kolla när warberg spelar (:

Helt kanon kul :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen