2011/01/13

händer med folket ?

Sitter just nu här i min säng och känner mig helt jävla död efter att haft idrott har en enorm tränings verk i både ben och armar vetifan hur men jao så är det !

Men över te rubriken - som sagt vad händer med folket ?
Jo det ska jag tala om alla har blivit sjukt
konstiga helt skumma , som om dom aah vet inte.
Men alla har blivit så sjukt inte dom jag lärde
känna dom som , allt har förändrats och säger
jag allt så menar jag verkligen ALLT ! 
så sjukt tråkigt jag gillar bara dom 
människorna jag lärde känna inte 
dom som dom har blivit utav någon anledning . 
Det känns så sjukt tomt att förlora dom man verkligen 
trodde på , på det sättet som dom är på. ! 








saknar tiden som var , ! 
då man fick vara precis som 
man var 

1 kommentar:

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen