2011/01/23

my honey is gone ..

♥ 2008 07 31
~ 2011 01 23


Joppe älskling . du andades idag på morgonen, du andades när jag kollade till dig andra gången men när jag skulle kolla till dej en tredje gång idag på morgonen så låg du bara där helt frid full, helt stel helt kall, helt borta , du som har kämpat i över en månad med att finna frid har nu lyckas du har det bättre där du nu är kom och hälsa på någon dag . 
När jag såg dig ligga där sovandes fattade jag att jag hade mist min finaste och underbarast vän den som alltid lyssnade på mig den som alltid fanns där för mig . 
Joppe baby , tack för tiden du kommer för evigt att finnas i mitt hjärta du kommer aldrig att gå ensam ! 




1 kommentar:

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen