2011/01/29

Lördag , inte uppdaterat på lääänge !

inte uppdaterat på sjukt länge känner mej jätte dålig , men jag har inte orkat eller haft lust att göra det !
Igår var jag med Emma , Sonja , Kaisa & Emelie <3
Sjukt kul , sen sov jag oss Emma så sjukt underbar är hon =)
Kommer lite kort med sen =)
Idag har jag vart i skolan en liten stund , för det var öppethus sen så var jag tvungen att gå tidigare för skulle spela match och det gick helt sjukt galet bra :D
11-1 te oss :P <3
Men nu ska jag gå nu kommer lite bilder (=










har helt klart dom bästa vännerna <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen