2011/01/21

Helgen ska jag....

Nu i helgen hade jag tänkt och göra en ny header =D
Sen göra om designen och allt =D
Vet inte vad jag ska skriva mer än att min älskling snart är borta ...

Min underbara älskling detta är te dej och det kommer rakt från mitt hjärta .. 


Jag vill inte att du lämnar mej du betyder så fucking mycket 
underbara joppe :'(. 
Att se dej ligga där helt hjälplös och kall får mej bara att gråta, och det 
hugger i mitt hjärta varje gång jag tänker och ser hur mycket du lider.. 
det känns hemskt .. 
att se dina igen svullna ögon känns inte bra någon stans. 
att se dej bara ligga där och kämpar för att överleva du och jag 
vet att du inte kommer lyckas så tagga ner ta lugna andetag lägg dej till rätta
och somna och sov , du får det bättre i himlen , du kommer alltid att finnas kvar
i mitt hjärta . 


JAG ÄLSKAR DEJ JOPPE &&& JAG KOMMER SAKNA DEJ SOM FAN
MEN DU KOMMER ALLTID ATT FINNS I MITT HJÄRTA . 

Kort på älsklingen <3 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen