2011/01/30

dagar kommer dagar går lika så gör den man verkligen behöver..

Som rubriken säger dagar kommer dagar går lika så gör den man verkligen behöver. 
Du lovade mig en jävla massa saker , men du höll inte ett ända löfte du sa '' jag lovar '' rakt i mina ögon rakt in i mitt hjärta . 
Jag trodde dig , vi har klarat av så mycket trodde vi skulle klara detta med men då ljuger du mig rakt in i hjärtat . 
Precis som om du vill att jag ska acceptera det , det är fan inte klokt du lovade att han inte skulle få förstöra våran vänskap för att jag betydde mer för dig än vad han gjorde men det var ju bara en stor fet jävla lögn det med ! 
Kan inte fatta du lovade du fucking LOVADE mig !! 
Asså  fy fan , du visste vad han betydde för mig du vet / visste det ! 
Kommer fan aldrig mer att kunna tro dig du var min bästa vän den jag alltid hade på min sida du var hon jag kunde prata med allt om ! 
Och säger jag allt så menar jag ALLT ! 
Men nu när du är borta står jag helt jävla själv kvar , med ett brustet hjärta som aldrig mer kommer att läcka ! 
Hela mitt liv har gått under tack vare dig ! 

1 kommentar:

  1. ÄLSKLING VAD HAR HÄNT ÄLSKLING?! :'( <3
    JAG FINNS AAAAAAAALLTIIIIIIIIIIID !!!!!
    JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!! <3

    SvaraRadera

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen