2011/02/01

VARFÖR ???!!??!

Vad fan har jag gjort för att förtjäna att du ljuger mej i ansiktet jag fucking trodde dej men sen så var det fel gjort av mej !!
Varför händer detta mej ??
vill inte ha ditt förlåt vill inte ha din respekt elle ngt det räcker fan nu !
Jag pallar fan inte med dej!
en gång var du verkligen mitt ALLT sen nu är du absolut inte ett jävla SKIT !
Är fan piss sur på dejj nu trodde varenda cp ord du sa te mej men nejj så fel av mej !
En gång gjorde du mej lycklig att få ett sms av dej kunde göra min dag , att få en kram av dej var som en minut i himlen du betydde mycket för mej men nu betyder du inte ett fucking piss!
en dag kanske 
jag med fattar , 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen