2011/02/04

min bästa vän !

Hejsan jag tänkte säga lite saker om min bästa vän som är den mest sannaste jag känner jag tror på varje ord hon säger (=
Hennes namn är SARA ett underbart fint namn jag älskar henne mer än något annat =)
Jag kan inte leva utan henne för hon är den som alltid finns där som alltid säger mej sanningen .
Hon lär mej att tro på det jag har att tro på så jag inte tror på något som inte finns .
Men tyvärr så får ni inte veta mer om denna fina människa från mej utan kika in på hennes blogg som kommer en länk här nere sen ;)
men nu ska jag gå och lägga mej jag ska nämligen upp imon och spela match mot klamar , på morgonen så vi hörs när jag har kommit hem <3
älskar er guys ! <3

Saras blogg klick klick ;)

så där har ni länken över denna meningen ;).

PUSS & KRAM

Bild tagen av mej , ej om gjord elle 
något (= 

1 kommentar:

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen