2011/02/23

tankar om livet !

Jag är inne nu i en period då jag tänker och funderar en hel del , jag får såna perioder .
och sen innan när jag snackade med en kompis så kom jag på det att livet är sjukt kort och att livet är som en toalett rulle och som ett hav .
för en toalett rulle ta slut lika så gör livet , och havet är antingen lugnt eller stormigt och antingen har man ett lugnt liv eller om det är stormigt så har man ett jobbigt liv eller en jobbig stund i livet..

Och sen det här när man dör , vart fan tar man vägen då ?
Liksom själen måste ju ta vägen någon stans, eller ?

Tänk vad många tankar och frågor man har i livet men man kommer aldrig få reda på dom , liksom många ställer sig fråga vad är meningen med mitt liv ?
För alla har ju fått sin uppgift på jorden , det gäller att komma på den med ..

Har alla ens en mening med livet ?

Liksom det finns miljontals frågor man aldrig kommer få svar på ..

Sen har man ju miljontals tankar som bara snurrar runt i ens hjärna ..

hmm..

Så mycket att tänka på ..

Man tänker mer än vad man behöver göra ..

nehe .. nu ska jag dra

Puss & Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen