2011/02/16

Stolt över mig själv ?

Hejjsan bloggen !

Aah jag är jävligt stolt över vad jag gör/gjort i mitt liv och är stolt över att jag är den jag är och vågar säga precis till folk vad jag har för åsikt !

så alla ni som tycker att ni har misslyckats ni borde vara stolta över er själva ändå att ni vågar misslyckas .
jag är stolt vad jag än gör , får jag ig på ett prov i ett ämnen så är jag stolt för att jag har försökt iallafall =D


Random : trodde du var äkta men hade fel , du var falsk du gick på mig men du förlorade vilket betyder att jag är en JÄVLIGT stark människa både med muskler och inom mig !
men det du gjorde var inte bra gjort , ljuger mig i ansiktet säger att att jag har problem ?
ursäkta men du har problem , jag har folk som bryr sig jag har en mamma , pappa, storasyster , storebror , och småsyskon som älskar mig för den jag är och inte den du vill jag ska vara .
jag behöver inte ha socialen i mitt liv.

aja  men du valde detta du lät dina lögner vinna , hoppas du lärt dej något av det =)

PUSS & KRAM !! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen