2011/02/07

SJUK =(

Hej , jag är sjuk helt förjävligt var på vårdcentralen och tog två prover och som tur är har jag INTE lungiflamation helt kanon (Y)
men jag har någon annan skit sak istället som jag inte vet vad men får troligt vis reda på det imon .
jag saknar min idaa =(
fuck allt vill träffa henne NU men nej då ska man vara hemma hela cp veckan =(
men ska ringa henne imon för vill höra hennes röst igen ..

Förlåt om jag inte har skrivit något idag men som sagt så har jag sovit i stort sätt hela dagen i omgångar .
Och jag skulle kunna sova nu med för är så jävla trött =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen