2011/02/26

en efter en ..

Hejsan alla fina människor !! :)

Gårdagen var grymt bra skämde ut oss lite inne i bion bara .. haha kul ..
Sen själva bion min låtsas fru är grymt bra ALLA måste se den :)

Natten var att kolla på film.. sweet home alabama blev det den är grymt bra =)

Dagen i dag hmmm... vet inte vad jag ska göra men blir och plugga sen kanske träffa någon om jag mår bra för mår lite illa :S
hemskt ..

Rubriken står för att jag sviker en efter en ... alla blir svikna av mig kom jag på igår natt när jag trodde jag skulle spy..
Vet inte varför jag skulle spy men mår/mådde illa ..
aja ..

Vi hörs la senare . (:

min foto blogg ! klicka här :D

1 kommentar:

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen