2011/02/04

hemma & är typ död

Tjoo !
Ligger just nu i min underbara säng, har haft övernattning med den mest underbaraste klassen på jorden ;o
Helt underbar är den =)
Sovit i 40 minuter ganska lite plus så låg jag på golvet i fritids gården som vi har där , men nu ska jag in i duschen eller ska jag bada ? hmm, vet inte men något blir det sen så ska man lägga sig i sängen och sen vila lite för ska fan har match imon med det underbaraste laget =D
åhh, helgen kan inte bli bättre ;P
men nu ska jag dra mej vi hörs senare kommer in någon bild då , men tog inte så många bilder men iallafall det kommer in dom jag tog ;P

Puss&Kram ,

just smile baby ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen