2011/01/08

vill bara glömma

Hejjsan . !
Natten i kyrkan var sjukt bra =)
Alla var underbara film hela natten tills man skulle upp sen såklart går jag och några till och säger nä vi ska inte sova vi ska vara uppe hela natten =) . Vad händer ? Jo alla somnar , jag ligger själv i en soffa , emma , sonja & lovisa ligger i soffan breve typ på varandra , sabina ligger på sin sån luftmadrass på golvet och sover , sen låg nog alla helt ut sprida i kyrkan ;p
Det blev sjukt mycket skojjigt :D
Orkar inte ta det mer !

Idag  , så kom jag hem typ vid nio , jag tänkte okejj jag behöver inte sova för bättre att somna tidigare ikväll men sen gick jag in på rummet la mej i sängen och poooof så sov jag sen så väckte min syrra mej jag hade problem med att komma upp kunde inte resa mej elle ngt , när jag väl lyckas komma upp var jag helt borta tänkte göra mej frukost vid typ kvart över ett och jag hade redan ätit frukost så jag sket i det så jag plockade ner mina tomtar även om man inte ska göra det idag ;P


Nu sitter jag här helt död vill bara sova , bara komma in i mina drömmar och bara glömma allt ..


Så mycket jag
men ändå inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen