2011/01/12

så mycket bättre

Hejj !
sitter här och ska snart träna om typ en timme men iallafall (=
Är sjukt trött vet inte varför men så är det , !
Min mobil slutade plötsligt att fungera när jag skulle radera sms :(
men som tur var hade idaa en till mobil så lånar den tills imon =)
Aja nu ska jag bara ta det lugnt innan träningen sen så ska jag äta sen duscha sen göra matte läxan elle så hinner jag med den nu innan träning men orkar inte ta den nu ;P tar den sen..

Jag saknar sommaren enormt mycket så därför får ni en bild från första dagen på sommarlovet (förra året) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för vem du är så skriv ditt namn !
Skriv inga jobbiga kommentarer !
Skriv din blogg så jag kan svara där har du ingen blogg så svarar jag i ett inlägg !

Följ gärna detta ! // Fiiaaa ägare av bloggen